Jant onarımı ve yenileme konusunda uzman personeliyle hizmetinizdeyiz.
BİLGİ
+90 (216) 469 81 84
DESTEK
+90 532 313 77 35

Sık Sorulan Sorular

Zarar görmüş Jant tamir edilir mi?

Seyir halindeyken mevcut yolların yapısal bozukluklarından kaynaklı olarak lastikler ve dolayısıyla jantlarınız zarar görebilir.

Bunlar;

  • Jantınız yamulabilir
  • Jantınız kırılabilir veya çatlayabilir.

Bo deformasyonlar jantın kollarında veya aracınıza takılan kısmı olan göbeğinde olursa, hasarın durumuna göre tamir edilip edilemeyeceği, ustalarımız tarafından belirlenerek diğer aşamaya geçilir.

Sonuç olarak; deforme olmuş jantlarınızdaki hasarın durumuna ve şekline göre tamir için en uygun ve sağlam yolu seçip uygulama aşamasına geçiyoruz.

Jant boyama / yenileme nasıl yapılır?

Öncelikle jantların mevcut durumları değerlendirilerek jantı yenilerken izlenecek teknikler belirlenir.

Tek renk jantları yenilerken, öncelikle daha önce işlem görüp görmediğine bakılarak, daha önce boyandıysa veya bir kimyasala maruz kaldıysa, jantın yüzeydeki kötü boyadan arındırılması gerekir. Bu işlem için Boya yakma ve kumlama yapılır.

Jantlar tamamen yüzeyindeki yabancı maddelerden arındırıldıktan sonra astarlama işlemi ve zımpara işlemleri yapılarak jantlar boyanmaya hazır hale getirilir.

Daha sonra jantlar boya atölyesine alınarak istenen renkte boyanır.

Boyanan jantlar dinlendirme odasına alınarak ortalama 24 saat kuruması beklenir.

Bu işlemden sonra jantlara isteğe gör mat veya parlak vernik atılır. Ve dinlendirme işlemi tekrarlanır.

Bu işlemler tamamlandıktan sonra jantlarınıza lastikleri takılıp balansları yapılır ve aracınıza monte edilir.

Jant CNC / Polisaj / Elmas Kesim nedir?

Son teknoloji gelişmiş CNC makinasında yapılan bu işlem bir kaç nedenle kullanılır:

  •  Jantların yüzeyindeki çizikleri gidermek.
  • Çift renk jantların dış yüzeyindeki “krom” parlak kısmı yenilemek
  • Veya çift renk olması istenilen jantlarda, dış yüzeyi çizerek çift renk yapmak.

Bu teknik genelde “Polisaj” işlemi le karıştırılır. Jantların yüzeylerine polisaj işlemi yapmak yanlıştır.

Çünkü; polisaj yapılan yüzeyde hiç pürüz kalmadığından, üzerine atılan verniğin ömrü de çok kısa olur. Vernik bir süre sonra jantın yüzeyine tutunamayacağından atmaya başlar.

CNC işleminde ise; jantın yüzeyine göremeyeceğiniz çizikler atılır. Dolayısıyla sonrasında üzerine atılan verniğin iyice tutunacağı bir alan oluşur. Jantlarınız, tutunan vernik ile birlikte daha uzun ömürlü olur.

Hızlı Arama
Konum